بهترین دانشگاه های انگلستان

بهترین دانشگاه های انگلستان در رتبه بندی های مختلف در بین برترین دانشگاه های جهان قرار گرفته اند ، انگلستان خانه برخی از معتبرترین دانشگاه ها و همچنین موسسات با کیفیتی است که در زمینه های مختلف دانشگاهی قدرت دارند.

رتبه بندی دانشگاه های انگلستان و جدول های لیگ بسیار رقابتی است ، بیش از 150 موسسه آموزش عالی در  انگلستان وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید ، عوامل مهمی که در انتخاب دانشگاه انگلستان به عنوان مکان تحصیل باید در نظر گرفته  شوند ، برای آشنایی با شرایط تحصیل در کشور انگلستان با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید و یا با مطالعه مقاله تحصیل در انگلستان ، با مقاطع مختلف تحصیلی ، هزینه ها و بورسیه های دانشجویی در دانشگاه های این کشور بخوبی آشنا شوید.

معیار های رتبه بندی دانشگاه های برتر انگلستان شامل رتبه بندی دانشگاه ها ، رتبه بندی موضوعی ، محل ، رتبه پژوهشی ، درصد دانشجویان بین المللی ، خرج زندگی ، رضایت دانشجویان ، میزان استقبال کارفرمایان از فارف التحصیلان است.

رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS یکی از مهم‌ترین رتبه ‌بندی‌هایی است که بیشترین مرجع را دارد ،  رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایز طیف گسترده ای از آمار را جمع آوری می کند و  بر کیفیت تدریس ، تعالی پژوهش و تأثیر پژوهش از طریق مستندات تمرکز دارد و رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان توسط دانشگاه شانگهای جیائو تونگ بر روی خروجی و کیفیت تحقیقات تمرکز دارد ؛ در ادامه با  تعدادی از  بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی آشنا می شویم.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های انگلستان

دانشگاه َآکسفورد قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان جهان

در لیست بهترین دانگشاه های انگلستان به دانشگاه آکسفورد میرسیم ؛ دانشگاه َآکسفورد قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان جهان است و با 38 کالج مستقل و 6 سالن خصوصی دائمی به عنوان یکی از موسسات آکادمیک پیشرو در جهان شناخته می شود  و در لیست بهترین دانشگاه های انگلستان قرار میگیرد ،  این دانشگاه یکی از اعضای گروه راسل از دانشگاه ‌های بریتانیایی تحقیقاتی ، گروه کویمبرا (شبکه ‌ای از دانشگاه ‌های پیشرو اروپایی ) ، اتحادیه دانشگاه ‌های تحقیقاتی اروپا و همچنین یکی از اعضای اصلی Europaeum است.

از نظر آکادمیک، آکسفورد به طور پیوسته در بین پنج دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شده است ، دانشگاه آکسفورد دارای تاریخ غنی است و بسیاری از مبتکران و معلمان بزرگ در سالن های معروف قدم زده اند ، دانشکاه آکسفورد رتبه اول در بین دانشگاه های انگلستان و  رتبه چهارم در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2023  را به خود اختصاص داده است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

پیشنهاد برترین دانشگاه انگلستان بسته به تمکن مالی و علاقه شما توسط تیم تخصصی مشاوران رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه کمبریج دومین دانشگاه برتر جهان

دانشگاه کمبریج دومین دانشگاه برتر جهان انگلیسی زبان است و به عنوان یکی از پنج دانشگاه برتر جهان شناخته می شود ، این دانشگاه یکی از اعضای گروه راسل ، شبکه ای از دانشگاه های بریتانیایی است که به رهبری تحقیقات انجام می شود ؛ گروه کویمبرا، انجمنی از دانشگاه ‌های پیشرو اروپایی ؛ اتحادیه دانشگاه های تحقیقاتی اروپا ؛ و اتحاد بین المللی دانشگاه های تحقیقاتی. همچنین بخشی از “مثلث طلایی”، یک مرکز جغرافیایی از دانشگاه های تحقیقاتی پیشرو در نظر گرفته می شود.

دوره های دانشگاه کمبریج یکی از بهترین ها در جهان محسوب می شود و این دانشگاه یکی از ده دانشگاه هدفمند در بریتانیا توسط کارفرمایان برجسته بریتانیا است.

دوره های آنلاین دانشگاه کمبریج نیز از طریق موسسه آموزش مداوم دانشگاه کمبریج (ICE) در دسترس است ، این دانشگاه دومین دانشگاه برتر جهان و همچنین دومین دانشگاه برتر انگلستان به شمار می آید ؛ کمبریج بالاترین رتبه را در  انگلستان از نظر اعتبار علمی و کارفرمایی دارد و از نظر این شاخص ها در رتبه دوم جهانی قرار دارد.

دانشگاه کمبریج دومین دانشگاه برتر جهان

کالج امپریال لندن  برترین دانشگاه پایتخت

کالج امپریال لندن  برترین دانشگاه پایتخت همواره در میان بهترین دانشگاه ‌های انگلستان و جهان قرار دارد و بخشی از «مثلث طلایی» شش دانشگاه نخبه بریتانیا است که شامل آکسفورد و کمبریج نیز می‌شود ، امپریال به طور سنتی برای برنامه های علمی، مهندسی و پزشکی در سطح جهانی شناخته می شود ، اگرچه اخیراً دانشکده بازرگانی کالج امپریال و بخش علوم انسانی مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

کالج امپریال لندن بخشی از گروه معتبر راسل است و بر اساس آخرین راهنمای دانشگاه تایمز گود در رتبه پنجم بهترین دانشگاه در انگلستان قرار دارد ، این دانشگاه مرتباً به‌عنوان یکی از ده دانشگاه برتر جهان QS رتبه‌بندی می‌شود و کار های پیشرو و تحقیقات پیشرفته به طور مداوم در دانشگاه انجام می‌شود ، با 14 جایزه نوبل و 81 بورسیه از علوم پزشکی در گذشته اعطا شده است.

پردیس اصلی امپریال کالج در کنزینگتون جنوبی در مرکز لندن واقع شده است  ،کالج امپریال که قبلاً کالج تشکیل دهنده دانشگاه لندن بود، در سال 2007، در صدمین سالگرد تأسیس آن، از دانشگاه لندن مستقل شد ؛ این دانشگاه در رتبه 6 جهان بر اساس رتبه بندی QS قرار دارد.

رشته مورد علاقه شما برای تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان چیست؟ شرایط تحصیل در برخی از رشته ها را بخوانید.

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن بین المللی ترین دانشگاه بریتانیا

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن بین المللی ترین دانشگاه بریتانیا

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن بین المللی ترین دانشگاه بریتانیا در علوم اجتماعی تخصص دارد و بین المللی ترین دانشگاه بریتانیا است و نیمی از 10000 دانشجوی آن در حال حاضر بین المللی ثبت نام می کنند ،  LSE همچنین بخشی از گروه معتبر Russell است ، سازمانی که نماینده 24 دانشگاه برجسته بریتانیا است و در این مقاله در فهرست بهترین دانشگاه های انگلستان قرار دارد.

مدرسه اقتصاد لندن به خود می بالد که بدنه دانشجویی خود یکی از دانشگاهی ترین و مصمم ترین در کشور است ، با کتابخانه LSE - بزرگترین در جهان که به علوم اجتماعی اختصاص دارد - در حال حاضر نرخ وام دارد که چهار برابر بیشتر است ؛ میانگین کشوری فارغ التحصیلان دانشگاه همچنین از بهترین حقوق اولیه و نرخ اشتغال پس از فارغ التحصیلی برخوردار می شوند.

16 برنده جایزه نوبل در دانشکده اقتصاد لندن اخذ شده و کارمندان مرتباً در صدر جدول‌ های لیگ چه در سطح ملی و چه در سطح بین ‌المللی حضور دارند ، این دانشگاه در رتبه 56 جهان بر اساس رتبه بندی QS قرار دارد.

دانشگاه دورهام سومین دانشگاه قدیمی انگلستان

در فهرست بهترین دانشگاه های انگلستان ، نام دانشگاه دورهام هم میدرخشد ، دانشگاه دورهام سومین دانشگاه قدیمی انگلستان یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی دانشگاهی در دورهام انگلستان است که در سال 1837 تاسیس شد ،  به طور کلی، دپارتمان ‌ها تحقیقاتی را انجام می‌دهند و به دانشجویان آموزش می ‌دهند ، در حالی که دانشکده‌ ها مسئولیت ترتیبات داخلی و رفاه آنها را بر عهده دارند.

این دانشگاه عضو گروه معتبر راسل از دانشگاه‌ های تحقیقاتی بریتانیا است و در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارد و در حال حاضر در رتبه ‌بندی جهانی QS در سال 2023 در رتبه 92 قرار دارد.

دورهام دارای 25 دپارتمان آکادمیک است که 19 دپارتمان در 100 دپارتمان برتر قرار دارند ، دانشکده کسب و کار دارای اعتبار سه گانه با برنامه MBA است که بر اساس رتبه بندی فایننشال تایمز رتبه دوم جهانی را از نظر ارزش برای پول در جهان کسب کرده است ، دوره های محبوب دانشگاه دورهام شامل فیزیک ، اقتصاد ، حقوق ، روانشناسی و جغرافیا است.

دورهام یک شهر میراث جهانی است و قلعه و کلیسای جامع دانشگاه به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است که می تواند شهر مناسبی به عنوان مقصد مهاجرت تحصیلی و کاری به شمار آید.

تصاویری منتخب از ویزاهای تحصیلی کشورهای مختلف اخذ شده توسط هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی برای کلاینت های این مجموعه را میبینید ، تمام این افراد پس از تحقیق و بررسی بسیار و بعضاً رد شدن ویزا با فعالیت های ناقص و اشتباه به موسسه رجبی رسیده و با پیگیری مستمر و کارشناسانه مشاوران و مدیران این مجموعه موفق به اخذ ویزا شده اند.

شما هم می توانید با تحقیق در خصوص فعالیت های ما مسیر مهاجرت خود را آغاز کنید ؛ برای اولین قدم ، کافیست شماره تماستان را در باکس مشاوره رایگان درج کرده و با مشاوران حرفه ای ما بی هیچ هزینه ای گفتگو کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

رشته مورد علاقه شما چیست؟ کدام دانشگاه انگلستان رشته شما را ارائه میدهد؟ از مشاوران ما بپرسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

کالج لندن قدیمی ترین و بزرگ ترین در بین دانشگاه های مستقر در لندن

کالج لندن قدیمی ترین و بزرگ ترین در بین دانشگاه های مستقر در لندن است که با نام «دانشگاه جهانی لندن» شناخته می‌شود ، در حال حاضر رتبه 8 در جهان براساس QS و رتبه دوم در بریتانیا برای قدرت تحقیقاتی را به خود اختصاص داداه است.

 این دانشگاه در سال 1826 تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 40000 دانشجو در این موسسه ثبت نام کرده اند که 53 درصد آنها بین المللی هستند ؛ UCL یکی از اعضای گروه نخبگان راسل دانشگاه های بریتانیا است و همچنین بخشی از اتحادیه دانشگاه های تحقیقاتی اروپا ، کنسرسیومی از دانشگاه های تحقیقاتی اروپایی است که به دنبال تأثیرگذاری بر سیاست ها در اروپا و توسعه بهترین عملکرد از طریق تبادل تجربیات متقابل است.

کارکنان و فارغ التحصیلان دانشگاه UCL در مجموع برنده 30 جایزه نوبل شده اند و 840 استاد و 7000 کارمند علمی در 11 دانشکده به تحقیق و تدریس اختصاص یافته اند ، دانش‌آموزان UCL از ارتباط نزدیک با چندین بیمارستان آموزشی بزرگ بهره می ‌برند که فضایی عالی برای افراد خواهان تحصیل پزشکی در انگلستان فراهم می کنند.

در مجموع ، بیش از 650 برنامه کارشناسی ارشد UCL و تقریبا 500 مدرک کارشناسی وجود دارد ، دانشگاه کالج لندن در حال حاضر ایده آموزش برای شهروندی جهانی را ترویج می‌کند تا اطمینان حاصل کند که دانشجویان آزادی و تشویق برای کشف ایده ها از دیدگاه ‌های فرهنگی مختلف دارند، در حالی که روی پروژه ‌های دارای اهمیت بین ‌المللی کار می‌کنند.

کالج لندن قدیمی ترین و بزرگ ترین در بین دانشگاه های مستقر در لندن

دانشگاه وارویک ششمین دانشگاه منتخب کارفرمایان انگلستان

دانشگاه وارویک ششمین دانشگاه منتخب کارفرمایان انگلستان یک دانشگاه پردیس بریتانیایی است که در حومه کاونتری واقع شده است و به عنوان یکی از موسسات پیشرو در این کشور در نظر گرفته می شود ، دانشگاه وارویک در سال 1965 تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 28000 دانشجو از 147 کشور ثبت نام کرده اند و علیرغم سن نسبتاً جوان خود ، رتبه هفتم را در بین دانشگاه های تحقیقاتی بریتانیا در چارچوب تعالی پژوهشی 2021 دارد.

دانشگاه وارویک از دانشکده هنر ، دانشکده علوم ، پزشکی و مهندسی و دانشکده علوم اجتماعی تشکیل شده است ، وارویک اخیراً به عنوان بهترین دانشگاه در بریتانیا برای کیفیت تدریس و رتبه دوم برای دانشگاه سال (راهنمای دانشگاه خوب تایمز و ساندی تایمز 2022) شناخته شده است ، وارویک همچنین ششمین دانشگاه هدفمند توسط کارفرمایان برتر انگلستان است.

دانشگاه باث دانشگاهی پیشرو در تحقیق و پژوهش

دانشگاه باث دانشگاهی پیشرو در تحقیق و پژوهش

دانشگاه باث دانشگاهی پیشرو در تحقیق و پژوهش به دلیل برتری در تدریس و تحقیق ، تجربه دانشجویی بسیار مورد توجه ، و ارائه آمادگی فوق العاده در دنیای واقعی برای محل کار شناخته شده است ، این دانشگاه که مشرف به شهر میراث جهانی باث یونسکو است ، در بین 10 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی های مختلف قرار دارد.

دانشگاه باث دوره های مهندسی ، طراحی ، علوم ، مدیریت ، علوم انسانی و علوم اجتماعی را ارائه می دهد ، دوره های این دانشگاه یک چالش فکری و ارتباط با دنیای واقعی را فراهم می کند ؛ آنها به شما این فرصت را می دهند که با محققانی که در زمینه خود پیشرو هستند مطالعه کنید.

فرصت های شغلی محبوب باث اطمینان حاصل می کند که فارغ التحصیلان بسیار مورد تقاضای آنها می توانند نیاز های در حال تحول کارفرمایان را برآورده کنند. ، فارغ‌التحصیلان دانشگاه باث با پیوند های قوی با مشاغل خصوصی ، مشارکت‌ ها و بخش دولتی ، بر اساس داده ‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ، دارای بالاترین نرخ اشتغال و شروع حقوق در بریتانیا هستند.

دانشگاه لنکستر دانشگاهی با سابقه درخشان در پژوهش و تدریس

دانشگاه لنکستر دانشگاهی با سابقه درخشان در پژوهش و تدریس یک دانشگاه با رتبه بالا در بریتانیا با شهرت جهانی  است ، لنکستر به طور مداوم در بین 15 رتبه برتر در هر سه جدول لیگ برتر دانشگاه های بریتانیا قرار دارد و همچنان به شهرت رو به رشد خود در سطح ملی و بین المللی ادامه می دهد ، این دانشگاه در رتبه 146 در بین دانشگاه های برتر جهان رتبه بندی شده است.

این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه ها را در سطوح پایه ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین دوره های توسعه برای متخصصان ارائه می دهد ؛ تحصیل در لنکستر توسط محققان مشهور و دانشگاهیان متخصص پشتیبانی می شود ، 83٪ از تحقیقات آنها بر اساس چارچوب تعالی پژوهشی بریتانیا (2014) به عنوان “در سطح بین المللی عالی” یا “پیشرو جهان” رتبه بندی شده است.

دانش آموزان از سراسر جهان به لنکستر می آیند و جامعه متنوع به فرصت های هیجان انگیز زیادی دسترسی دارند ، برخی از آنها وقت خود را صرف تحصیل در خارج از کشور یا صرف زمان کار در صنعت می کنند و برخی دیگر از پردیس های خارج از کشور ما در چین ، آلمان ، غنا و مالزی بازدید می کنند ، راه های زیادی برای به دست آوردن تجربه دنیای واقعی ، تعامل با مشاغل و ملاقات با افراد با پیشینه های مختلف وجود دارد.

دانشگاه بریستول دانشگاهی آینده نگر با کیفیت بالای تدریس

دانشگاه بریستول دانشگاهی آینده نگر با کیفیت بالای تدریس شهرت بین المللی دارد ، این برتری دانشگاهی را با روحیه مستقل و آینده نگر ترکیب می کند ، بریستول که در سال 1876 تأسیس شد ، یکی از 24 عضو گروه تحقیقات فشرده راسل است ، این یکی از دانشگاه های اصلی “آجر قرمز” است که در شهر های بزرگ صنعتی انگلستان تأسیس شده است.

این دانشگاه در رتبه 10 در کشور بریتانیا و در رتبه 61 جهان بر اساس رده بندی دانشگاه های جهانی QS قرار دارد ، این دانشگاه برای استخدام فارغ التحصیلان، در بریتانیا در رتبه هفتم قرار دارد ، بریستول در شش دانشکده دانشگاهی متشکل از چندین مدرسه و دپارتمان تشکیل شده است که بیش از 200 دوره کارشناسی را ارائه می کنند.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های انگلستان

دانشکاه آکسفورد رتبه اول در بین دانشگاه های انگلستان و رتبه چهارم در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2023 را به خود اختصاص داده است.

این دانشگاه دومین دانشگاه برتر جهان و همچنین دومین دانشگاه برتر انگلستان به شمار می آید ؛ کمبریج بالاترین رتبه را در انگلستان از نظر اعتبار علمی و کارفرمایی دارد و از نظر این شاخص ها در رتبه دوم جهانی قرار دارد.

کالج امپریال لندن بخشی از گروه معتبر راسل است و بر اساس آخرین راهنمای دانشگاه تایمز گود در رتبه پنجم بهترین دانشگاه در انگلستان قرار دارد ، این دانشگاه مرتباً به‌عنوان یکی از ده دانشگاه برتر جهان QS رتبه‌بندی می‌شود و کار های پیشرو و تحقیقات پیشرفته به طور مداوم در دانشگاه انجام می‌شود ، با 14 جایزه نوبل و 81 بورسیه از علوم پزشکی در گذشته اعطا شده است.

16 برنده جایزه نوبل در دانشکده اقتصاد لندن از افتخارات این دانشگاه است که مرتباً در صدر جدول‌ های لیگ چه در سطح ملی و چه در سطح بین ‌المللی حضور دارد ، این دانشگاه در رتبه 56 جهان بر اساس رتبه بندی QS قرار دارد.

دانشگاه وارویک از دانشکده هنر ، دانشکده علوم ، پزشکی و مهندسی و دانشکده علوم اجتماعی تشکیل شده است ، وارویک اخیراً به عنوان بهترین دانشگاه در بریتانیا برای کیفیت تدریس و رتبه دوم برای دانشگاه سال (راهنمای دانشگاه خوب تایمز و ساندی تایمز 2022) شناخته شده است ، وارویک همچنین ششمین دانشگاه هدفمند توسط کارفرمایان برتر انگلستان است.

 در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، بهترین دانشگاه های انگلستان را به علاقمندان تحصیل در برترین دانشگاه های جهان معرفی کردند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید و برای شناخت بیشتر دانشگاه های اروپایی مقاله 9 تا از بهترین شهرهای اروپا برای تحصیل را بخوانید.

در بهترین دانشگاه های اروپایی چه رشته هایی تدریس می شود ؟ هزینه ها و بورسیه ها چه شرایطی دارند؟ مقالات زیر پاسخ شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه